Pages Menu
Categories Menu

Zalety posiadania strony WWW

Stwierdzono, że arbitraż finansowy może mieć użyteczną funkcję gospodarczą. To samo może być prawdziwe w odniesieniu do arbitrażu podatkowego, zakładając, że różnice w opodatkowaniu są celowe polityka rządu wspierania efektywności ekonomicznej.

Możliwe jest, że arbitraż podatkowy kieruje środki na działania z niskich stawek podatkowych, w sposób przewidziany przez politykę rządu. Jest również prawdopodobne, aby upewnić się, że inwestorzy w obszarach podatkowych preferowane są tacy, którzy mogą odnieść największe korzyści z ulg podatkowych, a mianowicie tych, którym grozi najwyższe marginalnych stawek podatkowych. Jeśli cele polityki rządu są lepiej osiągnięty, arbitrażu podatkowego jest zgodne z polityką intencji rządu. unikanie płacenia podatków, to może być postrzegane jako forma arbitrażu podatkowego, które jest sprzeczne z intencją prawnych lub polityki. Co sprawia, że ??unikanie opodatkowania możliwe? Podstawowymi składnikami arbitrażu podatkowego to pojęcie arbitrażu i możliwości korzyści z różnic że pojęcie arbitrażu implikuje. Definicja ta prowadzi do poglądu, że trzy warunki muszą być obecne na unikanie opodatkowania istnieć. Wymagane jest różnica w skutecznych marginalnych stawek podatkowych od dochodów gospodarczego. Dla arbitrażu istnieć, musi istnieć różnica w cenie, aw arbitrażu podatkowego, jest to różnica podatku. Takie różnice podatkowe może powstać ze względu na strukturę o zmiennej stopie procentowej, takie jak progresywnej stopy lub różnice kursowe mające zastosowanie do różnych podatników, takich jak organy podatkowe zwolnionej lub spółek straty podatkowej.

Alternatywnie może powstać, ponieważ podstawa opodatkowania jest niższa niż wyczerpujące, na przykład, ponieważ nie wszystkie dochody gospodarczej podlega opodatkowaniu.

O Wymagana jest umiejętność wykorzystania różnicy w podatku od działalności poprzez przekształcenie wysokiego opodatkowania w działalności o niskim poziomie opodatkowania.
Wpis zawdzięczamy